duminică, 21 februarie 2010

Reteta de duminica - Pulpa de porc cu masline

Pregatit-am urmatoarele: carne de porc (pulpa, dar merge si muschiulet), masline negre fara samburi, morcov ras, rosii pasate, ceapa verde, 2-3 catei de usturoi, patrunjel si vinut rosu (de tara). Normal, si sare, si piper.


Am crestat carnita si am strecurat in dansa cateva masline si cateii de usturoi. Am asezat-o intr-un vas de lut, i-am pus cununa de ceapa si am inundat-o in vinul grozav de minunat de rosu...

... pana cand am lucrat urmatoarele: intr-o tigaie cu un picut de ulei am perpelit ceapa si morcovii taiati fin,

am adaugat rosiile si restul de masline si le-am mai lasat sa dea cateva clocote, pana s-a simtit aroma mediteraneana in intreaga bucatarie.

I-am oferit carnii noile miresme intru completarea starii ei de bine, turnand amalgamul rezultat in tigaie plus crengute mici de patrunjel verde. Musai acum la cuptor! Bine incins, reducand focul la mediu spre mic, unde sa poata dormita linistita in asa companie placuta.


Iat-o rumenita, pudrata cu verde proaspat de patrunjel si numai buna de pus pe farfurie.
Vinul rosu il alege din nou cunoscatorul. Eu am baut din vinul Tataitului, pe care il ofer cu drag si prietenilor care l-au mai degustat. Se pricepe domn' Tata, se pricepe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu